Rödvita Familjen rf

För oss med ett stort Jarohjärta

Att få ihop ett konkurrenskraftigt lag i division 1 är väldigt utmanande. I synnerhet för oss i Jakobstadnejden. Vi lever på ett troget stöd från supportrar, lokala företag och talkokraft.  Men vi befinner oss samtidigt på ett geografiskt område där antalet människor och företag är begränsade. Ibland så räcker inte biljett- och sponsorpengarna till.

Därför ska vi som bryr oss lite extra visa vårt engagemang och Jarohjärta! RödVita Familjen rf – PunaValkoinen Perhe ry är en nystartad förening grundad av personer som brinner för Jaro. Vår målsättning är att stöda Ab Liga Jaro Oy ekonomiskt. Vi vill fungera som en utomstående finansiär och vara ett komplement till de trogna sponsorerna som redan bidrar med så mycket.

Vi tror och hoppas att många personer med ett Jarohjärta vill vara med och bidra. Medlemsavgiften för år 2024 är 50€. Tanken är att allt insamlat medel ska gå till att finansiera en stjärnspelare för kommande säsong. Det betyder att du som betalande medlem får vara med och konkret bidra till Jaros spelartrupp! Därför uppmanar vi nu alla Jaros supportrar, talkofolk, spelare (nuvarande och före detta), och hela Jaros organisation att ansluta sig till föreningen.

Bli en del av familjen och ansök om medlemskap redan idag! Det gör du enklast genom att betala 50€ till föreningens konto:
FI90 5567 0720 1356 84, referensnummer: 1012.

Anmäl dina personuppgifter till:
E-post:  rodvitafamiljen@gmail.com
Telefon: Petter Brunell – 050 5359794

eller fyll i ansökningsblanketten.

För mer info och frågor:
E-post:  rodvitafamiljen@gmail.com
Telefon: Petter Brunell – 050 5359794

Ansökningsblankett

"*" indicates required fields

Namn*
Adress*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.